Bezpieczny serwis w obliczu epidemii - EuroKas

Bezpieczny salon i serwis Volvo

W tym trudnym czasie bardzo ważne jest przestrzeganie dobrych praktyk higienicznych.

Zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) są jasne. Wszyscy musimy dbać o:

  • Właściwą higienę rąk
  • Higienę kasłania/kichania
  • Ograniczenie przez pracowników bliskiego kontaktu z każdą osobą, która ma objawy chorobowe ze strony układu oddechowego (kichanie, kaszel)
  • Wykluczenie z pracy wszystkich z ww. objawami

 

Jeśli obawiasz się kontaktu bezpośredniego, możesz pozostawić auto przed naszym salonem i to w całkiem bezpieczny sposób:

  1. Sporządź na kartce zakres koniecznej obsługi wraz ze swoim numerem telefonu i adresem email.
  2. Przyjedź do salonu i poinformuj nas telefonicznie, że jesteś.
  3. Listę zostaw w samochodzie, a klucz na jego dachu.
  4. Doradca otworzy zlecenie i wyśle kosztorys usługi serwisowej na podany adres email.
  5. Po akceptacji kosztów otrzymasz fakturę do opłacenia
  6. Opłać fakturę i odeślij potwierdzenie zapłaty, i odbierz bezpiecznie auto.
  7. Poinformuj telefonicznie doradcę o przybyciu do salonu, a nasz doradca zostawi zdezynfekowany klucz na dachu Twojego samochodu.

Skontaktuj się z nami:

tel:(32) 356 10 00

skype: skype@eurokas.pl

volvo@eurokas.pl

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00

W sobotę salon jest nieczynny.

 


Podejmij decyzję z nami