W sobotni kwietniowy wieczór zaprosiliśmy naszych gości w podróż najnowszym modelem Volvo – V40 cross country.
Naszą podróż rozpoczęliśmy w Sztokholmie – Wenecji północy. Sztokholm, to połączenie klasycznej architektury z nowoczesnymi trendami. Perłą Szwecji jest Turning Torso mieszczące się w Malmo, być może inspirowane widokiem archipelagu wysp połączonego przez mosty. Budowla składa się ze skręconych sześcianów i nawiązuje do najkrótszego dnia w roku, który ma jedynie sześć godzin!
Kolekcja Patrycji Szlażko zainspirowana została właśnie architekturą Szwecji oraz linią Volvo V40 cross country. Na scenie pokazały się modelki ubrane w klasyczne fasony, przełamane geometrycznymi, nowoczesnymi cięciami, a lekkość i ażurowość kolekcji zestawiona została z dynamicznymi elementami. Warto dodać, że kolekcja powstała specjalnie na ten wieczór.
Ze Szwecji przenieśliśmy się do Francji – kraju słynącego z dobrego wina, mody, a także tańca i muzyki.
Francuską piosenkę przybliżyła nam Angelika Kiepura – artystka, charakteryzująca się niebywale silnym darem wyrażania emocji na scenie. Podczas swych występów angażuje u swoich słuchaczy nie tylko zmysł słuchu. Potrafi swoją skromną postacią i wyjątkowo ciepłym głosem wywołać u widza najsilniejsze emocje – wzruszenie, śmiech, łzy dzięki czemu każdy jest w stanie utożsamić się z tym, o czym opowiada artystka. I tak się też stało…
Dzięki Grupie Atelie przenieśliśmy się na ulice Paryża i zobaczyliśmy piękne, uwodzicielskie kobiety w namiętnym tańcu rewii kabaretowo – musicalowej w klimacie Burleski. Dynamiczny, kobiecy układ choreograficzny, różnobarwne stroje i niepowtarzalne rekwizyty, w pełni oddały ten klimat.
Francja, to stolica mody. Marka Waggon Paris zaprezentowała kolekcję wiosna-lato 2013. Obok dopasowanych, podkreślających figurę strojów firma postawiła na swobodne i luźne fasony. Zmysłowe sukienki, bluzki i tuniki nie pozostawiają złudzeń, że kolejne lato będzie należeć do superkobiecego stylu. Złote bolce, paski i połyskujące detale podkreślają luksusowy charakter kreacji. Zwiewne tkaniny łączone ze skórą i koronkami, w pełnej gamie letnich barw, doskonale wpisują się w klimat kolekcji.
Z kolorowej i rozbawionej Francji udaliśmy się naszym Volvo V40 cross country do Włoch.
W włoskie klimaty wprowadził nas pokaz męskiej linii Nataszy Pavluchenko, która już od dawna fascynuje się Włochami. Jej fascynacja przejawia się nie tylko udziałem w rzymskim festiwalu mody Alta Roma Alta Moda, lecz również ma duży wpływ na cały proces twórczy. Męskie sylwetki – charakteryzujące się miękkimi materiałami oraz mocnymi i wyrazistymi kolorami w połączeniu z doskonałymi krojami, to nowoczesne spojrzenie projektantki na klasykę męskiego ubioru – inspirowane są wspomnieniami z dzieciństwa spędzonego w Calabrii.
Będąc we Włoszech, wprost nie sposób nie odwiedzić Wenecji – magicznego miasta, które słynie z karnawałowej maskarady. I my również mogliśmy na chwilę przenieść się na ulice, kryjące w swoich zaułkach mnóstwo niespodzianek.
Szczypta blichtru, doza elegancji, garść nonszalancji, kilka podmuchów magii, cała potęga karnawałowego szaleństwa – oto, co zobaczyliśmy na scenie – weneckie lalki w wykonaniu Grupy Atelie.
Tegoroczne włoskie trendy przybliżyła nam najnowsza kolekcja DENI CLER. Jest klasycznie prosta i osadzona w obowiązujących trendach jak nigdy dotąd. Propozycje na wiosnę i lato są świeże, ale i klasyczne. Niewymuszona elegancja, prosta konstrukcja, doskonałe szycie.
Na ekstrawagancję pozwolono sobie jedynie w jakości i doborze materiału. Dominują jedwabie, bawełna i lekkie kaszmiry, ale pojawiają się również koronki i bardzo nowatorskie tkaniny pokryte złotą politurą. Kiedy naszym gościom wydawało się, że to już wszystkie atrakcje wieczoru, na scenie pojawiła się Daria Zawiałow – finalistka X Faktor, zwyciężczyni finału Szansy na sukces, finalistka mam talent, laureatka debiutów opolskich oraz wokalistka Maryli Rodowicz obdarzona niewiarygodną barwą głosu i ekspresją w towarzystwie pięknej 11-letniej tancerki ze Szkoły Baletowej w Bielsku Białej.
Podróż przez Europę zakończyliśmy w Katowicach przy największych światowych hitach w interpretacji zespołu LEJDIS bez GENTLEMEN min. znanego z wielu wydarzeń muzycznych odbywających się w Polsce i za granicą oraz z zeszłorocznej edycji „Must be The Music – Tylko Muzyka”
Całą drogę pokonaliśmy najnowszym modelem Volvo – V40 cross country, o którego zaletach należy wspomnieć.
– to pierwszy samochód, który tworzy nową niszę na rynku – uterenowionych kompaktów. Jest zwinny, nie pali tyle co SUV, a jednocześnie lepiej radzi sobie z miejskimi i pozamiejskimi przeszkodami.
– bardzo bezpieczna konstrukcja: najlepsze wyniki testów zderzeniowych. Przy uderzeniu z prędkością 64 km/h w przeszkodę nie pęka w nim przednia szyba
– pierwsza na świecie poduszka powietrzna chroniąca pieszego w razie kolizji
– szeroka gama silników. Diesle: D2 115 KM, D3 (150 KM), D4 177KM i benzynowe T4 180 KM i T5 254 KM.
– jeden z najlepszych układów kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy na rynku – DSTC
– piękny, szwedzki design – ładna linia boczna i ciekawe wnętrze. Ciekawa ”wisząca” konsola środkowa, niewiele przycisków, spokojne linie, materiały wysokiej jakości.
– świetnie nadaje się do pokonywania miejskich przeszkód: wysokich krawężników, dziur, śpiących policjantów. Łatwo poradzi sobie z szutrowym dojazdem do domu letniskowego, albo z leśną drogą.
Słowem: każdy znajdzie wersję dla siebie.
W tę podróż udaliśmy się dzięki wsparciu naszych Sponsorów: Grupie Kapitałowej Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń SA , Raiffeisen Leasing Polska – partnerowi programu Volvo Car Financial Services oraz BP Europa – producentowi olejów Castrol oraz Partnerów: Szpitalowi EuroMedic, Gabinetowi kosmetycznemu ID, Fitness Academy, Hotelowi Młyn Jacka, The Fine Food Group, Hotelowi Szafran oraz firmie Ben’s producentowi włoskiego aperitify. O wygląd modelek zadbali: Studio Fryzur to hair style prowadzone przez Teresę Opiała oraz Perfumeria Sephora