Made for Woman

Czy istnieje idealny samochód dla kobiety?

Made For Woman, czyli tylko dla pań

W sobotę, 10 marca, w salonie Volvo Euro Kas w Katowicach, odbyła się inauguracyjna Gala. Trzy piękne modele Volvo C30, S60 i XC60, które jak subtelne modelki były ozdobą 30-metrowego wybiegu modowego. Przyjęło się, że auta dla pań są niewielkich rozmiarów. Tymczasem jeden, konkretny typ samochodu dla kobiet, jak się okazuje, nie istnieje. Przy wyborze samochodu kobiety są wzrokowcami, a mężczyźni potrzebują gry wstępnej, dlatego też postanowiliśmy w ten wieczór zaprosić tylko kobiety.Już od wejścia usłyszeć można było ciekawie brzmiący głos wokalistki zespołu Clapham South.
Panie powitała para prowadząca Galę – Patrycja Tomaszczyk oraz Bożydar Iwanow. Po krótkim wprowadzeniu nastąpił czas na pokazy, zaprezentowało aż 26 modelek… Przy akompaniamencie mocnych brzmień DJ Misha (rezydent katowickiego klubu „Sofa Lounge Music and Bar”), ruszyła pierwsza modowa marka autorska – Kasia Zapała. Cała linia projektowa to modele o minimalistycznych osobliwych krojach, która zwracała uwagę na siłę kobiecej sylwetki, podkreślała smukłości talii czy krągłości bioder. Tym razem w kolekcji zagościły szlachetne biele, karmelowe beże, błękity, koralowa czerwień a także klasyczna czerń. Kolejną odsłoną była nagrodzona najlepszym pokazem Fashion Week Poland 2011 Natasza Pavluchenko. Jej nowa propozycja to kolekcja „SYMBIOSIS”, której projekty powstały na Postdamer Platz w Berlinie. W kolekcji świetnie połączono jedwabie z akcesoriami ze stali. Cięcia gorsetowe, plisowane jedwabie z drapowanymi elementami, ręcznie malowane tkaniny wyglądały świetnie.
Pomimo koncepcji imprezy „only for woman” obok jedynego jak na razie mężczyzny prowadzącego Bożydara Iwanowa pojawił się kolejny mężczyzna – laureat prestiżowej nagrody Haute Couture Krajów Nadbałtyckich – Michał Starost. Seria UFUFU by Michał Starost to linia wyjątkowych indywidualnych sukien. Kolekcja wiosna 2012 nazywa się Katalonia Dream. Jej podstawą są piękne katalońskie koronki wykonane w tradycyjnej technologii w jednej z najstarszych fabryk koronek w Europie. Podczas pokazu zaprezentowano sukienki, spódnice oraz niezwykle kobiece i sensualne blubody (czyli bluzki połączone z body).
Po pierwszej oficjalnej części, nastąpiła część artystyczna, podczas której to uraczyła nas swoim głosem Halina Mlynkova. Dodatkowym atutem artystycznym był powietrzny balet na szarfach, który spotkał się z ogromną owacją i był wspaniałym dopełnieniem całości. Kolejna odsłona tego wieczoru to znane marki. Na wybiegu pojawiły się modelki w kolorowych oraz zdobnych sukniach marki GIZIA. Bogactwo oraz szlachetność skarbów oceanu, pereł, korali, muszli została przełożona na język mody. GIZIA zachwyciła odważną kolorystyką. Czas na Hiszpanię, czyli unikalny a zarazem nowoczesny design i propozycje marki TOUS. To marka, którą na świecie wybierają J. Lopez, K. Minogue, a w Polsce ambasadorką marki jest M. Socha. Biżuteria, akcesoria oraz dodatki z 18-karatowego złota, srebra i metali szlachetnych zdobionych diamentami oraz perłami zapierały dech w kobiecych piersiach. Różnorodność modeli sprawiła, że każda kobieta mogła wybrać coś dla siebie.
Za kulisami wrzało, gdyż nadszedł czas na pokaz nowej kolekcji domu mody Deni Cler. To idealne dopełnienie tego, co wcześniej zostało zaprezentowane, gdyż właśnie stylizacje casual’owe codzienne oraz biurowe są strojami, które kobieta biznesu bardzo sobie ceni. Kolorowe podszewki, fastrygowane stębnówki, modelujące cięcia pozwalające na swobodę ruchu, to właśnie finezyjna linia strojów biurowych Deni Cler Milano.Dobry styl i smak to coś, czemu żadna kobieta się nie oprze. Rozmaite przekąski z bufetami sushi oraz kucharzami marki Gessler ucieszyły podniebienia wszystkich pań.

Skontaktujemy się z Tobą

Masz pytanie? Wypełnij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

Zobacz również