Wymiana rozrządu w Volvo

ASO Volvo Euro-Kas w Katowicach

WYMIANA ROZRZĄDU JUŻ OD 1580 ZŁ BRUTTO

Skorzystaj z wyjątkowej propozycji Volvo Euro-Kas w Katowicach. Specjalne warunki wymiany rozrządu to szansa na dalszą bezawaryjną jazdę Twoim Volvo. Sprawdź dlaczego warto zadbać o tę kluczową część samochodu i jak robimy to w ASO Volvo w Katowicach.

Serwis Volvo Euro-Kas Katowice

Co oznacza wymiana rozrządu w Volvo?

Podczas kompleksowego serwisu rozrządu w Volvo wymienimy:

  • pasek rozrządu
  • napinacz paska rozrządu
  • rolkę prowadzącą pasek rozrządu
  • napinacz paska osprzętu

Podczas serwisu zweryfikujemy w jakim stanie technicznym jest pompa wody w Twoim Volvo. Jeśli jej stan również będzie wymagał interwencji technika, może zostać wymieniona podczas tej samej wizyty.

Sprawdź ceny w ASO Volvo Katowice

Ile kosztuje wymiana rozrządu w Volvo?

Wymiana rozrządu w samochodzie kojarzy się ze sporym wydatkiem. I faktycznie nim jest. Jednak gdy porównamy ten koszt do ceny remontu silnika, bilans wychodzi jednoznacznie. Dlatego zadbaj o stan swojego samochodu z Autoryzowanym Serwisem Volvo w Katowicach. Bez ukrytych kosztów. Z gwarancją profesjonalnego wykonania usługi wymiany rozrządu. Jak kształtują się ceny? Sprawdź przykłady w tabeli poniżej.

Volvo XC60
od 1580   zł brutto

Cena 1580 zł brutto dotyczy wyłącznie modeli z rocznika 2017 lub starszych.

Volvo XC40
od 1999 zł brutto
Volvo XC60 i XC90
od 2099 zł brutto
Volvo V60 i V90
od 2099 zł brutto

Propozycja ważna od 1.08.2025 do odwołania. Wyłącznie w ASO Volvo Euro-Kas w Katowicach, ul. 73 Pułku Piechoty 1.

Sprawdź dlaczego warto wybrać serwis Volvo Euro-Kas.

Gdzie wymienić rozrząd w Volvo?

Rozrząd w Volvo wymienisz w Autoryzowanym Serwisie Volvo Euro-Kas w Katowicach. Dzięki zleceniu naprawy technikom z ASO Volvo zyskujesz pewność, że serwis przebiegnie sprawnie i zostanie wykonany zgodnie z zaleceniami producenta samochodu. Serwisanci Volvo są wyspecjalizowani zarówno w naprawach nowych modeli, jak i starszych egzemplarzy. Posiadamy również dostęp do światowych magazynów części, dzięki czemu nie musisz obawiać się o ich dostępność.

Sprawdź co jeszcze może Ci zaoferować Autoryzowany Serwis Volvo.

Q&A – wymiana rozrządu

1. Co ile kilometrów wymieniać rozrząd w Volvo?

Dla różnych modeli samochodów mogą być to inne wartości. Na przykład wymiana rozrządu w Volvo S40 i V50 jest zalecana co 10 lat lub 240 000 km przebiegu. Należy jednak pamiętać, że środowisko użytkowania a nawet styl jazdy, mają wpływ na szybkość zużywania się paska rozrządu. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości czy już czas wymienić rozrząd, skontaktuj się z serwisem.

2. Jakie objawy mogą świadczyć o zużyciu paska rozrządu?

Lista objawów, które mogą sugerować konieczność wizyty w serwisie jest bardzo długa. Te najpopularniejsze, to m.in. nierówna praca silnika oraz jego szarpanie podczas gaszenia. Do serwisu skieruj się jeśli usłyszysz klekotanie, chrobotanie lub inne metaliczne dźwięki dochodzące spod maski. O nadmiernym zużyciu rozrządu mogą również świadczyć spadek mocy auta lub zauważalny wzrost zużycia paliwa.

3. Czy wymieniać rozrząd po zakupie używanego samochodu?

Tak, jeśli nie otrzymasz pełnej dokumentacji serwisowej, która potwierdzi termin poprzedniej wymiany i przebieg samochodu. Ważne! Sprawdź czy wymiana dotyczyła kompletnego rozrządu. Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z ASO Volvo.

4. Jak długo trwa wymiana rozrządu?

Wymiana rozrządu w serwisie Volvo Euro-Kas Katowice trwa zwykle od 1,5 do 4 godzin. Czas wykonania usługi zależy od skomplikowania układu i uzgodnionego zakresu serwisu. W tym czasie możesz skorzystać z komfortowego miejsca, w którym nie brakuje dostępu do internetu, prądu i… świeżo zmielonej kawy.

Uzyskaj wsparcie eksperta.

Kontakt z serwisem Volvo w Katowicach.

Piotr Zemanek
Wsparcie serwisu

32 356 10 00
serwis@eurokas.dealervolvo.pl

Maciej Kozak
Wsparcie serwisu

32 356 10 00
serwis@eurokas.dealervolvo.pl

Błażej Ziobrowski
Wsparcie serwisu

32 356 10 00
serwis@eurokas.dealervolvo.pl

Adrian Lotko
Mistrz serwisu

32 356 10 00
serwis@eurokas.dealervolvo.pl

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 32 356 10 00

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., ul. Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa) (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer Euro Kas SA otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).